Тема 15-16

Натиснувши на це посилання, ви зможете побачити заключну частину мого проекту. За 9 місяців безперервної роботи над проектом, я дізналася про маркетинговий бізнес більше ніж могла тільки собі уявити.Image result for книги онлайн
За курс навчання, особливо корисним було дізнатися більше інформації про розвиток бізнесу та розглянути його всі аспекти роботи з різних сторін. Для себе я зачерпнула багато корисного, наприклад як правильно розбити реклами для більшої кількості клієнтів.
Image result for online library
Також протягом курсу я опанувала багато компютерних навичок. У своєму проекті я представила і презентації, і таблиці, з якими я опановувала нові навички у сфері бізнесу та технологій

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Карта знань і рейтингова схема для бізнес-ідей

ТЕМА 8

Тема 11