Тема 14

Натиснувши на це посилання ви зможете побачити презентацію, у якій відображено організаційну структуру інтернет-бібліотеки. Image result for організація
Операційна блок-схема допомогла мені визначити завдання моєї організації. Там зазначено різні аспекти та нюанси моєї організації. Для визначення кількості осіб, які працюватимуть у моїй організації мені знадобилося підрахувати бюджет та визначити яких саме людей мені потрібно взяти на роботу.Image result for організація
Організаційна структура допомогла мені впорядкувати різноманітні посади у моїй організації та визначити структуру звітності. Пишучи її мені на думку спадали різні ідеї для продовження бізнесу. Посади та обов"язки робочих легше розподілити за організаційною структурою.
Image result for організація
Найменші повноваження має посада прибиральниці. Вона звітується менеджеру. Найбільші повноваження має власник. Він керує усім, слідкує за працівниками. Саме він приймає найважливіші рішення.
Image result for організація
Це було важливим рішенням включити організаційну структуру в бізнес-план. Мені вона дуже допомогла, адже я зробила певні висновки та визначила роботу та повноваження своїх працівників.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Карта знань і рейтингова схема для бізнес-ідей

ТЕМА 8

Тема 11