Тема 11

 Реклама одна з найважливіших складових у торговому бізнесі. Створення рекламної листівки було не легким завданням, та все ж таки я змогла справитися. Моя реклама розрахована для учнів і вчителів, заохотити їх до навчання. Image result for реклама
 Сама інтернет-бібліотека містить у собі і свій слоган. Листівки та оголошення в соціальних мережах використовують яскраві кольори, щоб заохотити більше людей. Для більшого попиту, я у рекламі використала психологічний прийом. 
Поміркувавши про свою рекламу, я продовжила розроблювати рекламу, яка б змогла вивести бібліотеку в прибуток. Розмістивши оголошення , до мене линуло безліч дзвінків для запису в бібліотеку.
 Значну роль відіграє емблема реклами. Вона відображає книги, як невідємну частину нашого життя.Image result for реклама

Час використаний на книги - ніколи не буває потраченим.
Image result for реклама

На мою думку реклама є однією з найважливіших складових у бізнесі. Без реклами клієнти не дізнаються про бажану продукцію. Для безперервного продажу потрібен попит від клієнтів. зробивши бізнес з нуля, я зрозуміла, що у продажі певної продукції сильніший конкурент, той що має ефективнішу рекламу, навіть якщо його продукція є дорощою. 

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Карта знань і рейтингова схема для бізнес-ідей

ТЕМА 8