ТЕМА 8


Image result for витрати

Image result for витратиЦіноутворення є невідємнгою частиною бізнесу. Витрати для здійснення бізнесу з метою надання послуг клієнтам є великими, проте я сподіваюся, що ці витрати покриє мій заробіток з інтернет-бібліотеки. 
Я хочу отримувати певний заробіток, щоб покрити всі витрати та ще змогу забезпечувати себе та свої мінімальні потреби. Мій бізнес є малим початком великого прориву з бідності. Для того щоб знати, який я хочу прибуток отримати я створила таблицю ціноутворення, яка допомогла мені розрахувати усі свої витрати та заробіток, який би я змогла отримати від інтернет-бібліотеки. Так як тільки іншомовні книги будуть платними, то я сподіваюся, що зможу продати близько 10 000 книг на рік. Сьогоднішня молодь не на жарт захоплюється книгами, тому я і обрала цей бізнес. 

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Карта знань і рейтингова схема для бізнес-ідей

Тема 11