Тема 10

Презентація на тему "Маркетингова стратегія" допомогла мені визначити правильну маркетингову позицію, що забезпечить мені успішний продаж моєї продукції. Свою продукцію я позиціоную як товар для продажу, який допоможе мені заробити на кишенькові витрати. Моя ціль допомогти учням та вчитель полекшити навчання та зробити його більш цікавішим та приємнішим.
                                            Image result for маркетинг Я вважаю, що моя продукція є унікальною, тому що електронні книги допомагають зекономити та вчитися не відриваючись від свого робочого стола. Також я б хотіла поговорити про своїх конкурентів. Моя продукція відрізняється з-поміж інших, адже її ціна є стабільною та приємною.Image result for marketing
 Мою продукцію клієнти будуть купувати прямо на робочому місці або ж у себе вдома на своій компютер або планшет. Електронні книги будуть доступними  на Android, Windows та IOS. Для того щоб про мою продукцію дізналося більше людей, я хочу популяризувати її у все можливих інтернет ресурсах та соціальних мережах. Також хорошою ідеєю було б роздрукувати флаєри, рекламуючих мою продукцію. 

Коментарі

  1. Дуже хороша ідея. Також подобається оформлення блогу. Сподіваюсь, ти й надалі розвиватимеш свій бізнес і у тебе все вийде.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Карта знань і рейтингова схема для бізнес-ідей

ТЕМА 8

Тема 11