Початкові витрати

Image result for витратиТаблиця початкових витрат зроблена задля групування власних коштів. Її робота допомогти мені упорядкувати кошти для певних витрат. Наша мета довести, що  підлітки зможуть зробити власну інтернет-бібліотеку, яка б змогла забезпечити вчителям і учням добре навчання. Таблиця ціноутворення є невідємною частиною нашого міні-бізнесу. Задля його покращення я розробила таблицю ціноутворення, що дала змогу зосередитися на цінах та коштах, які потрібно виділити. 
Розпочати бізнес для мене було дуже складно. У мене був страх, що мій бізнес не сприймуть учні. Проте наші гімназисти прагнуть до нових знань і всі мої страхи вщент розвіялися. Суму своїх витрат я оцінюю позитивно. Щомісячні витрати є хроший Start up для мене та мого бізнесу. Цю таблицю я розробила для початкового бізнесу інтернет-бібліотеки. Я щаслива, що змогла перерахувати усі ціни та розробити таблицю. До речі, компютер допоміг мені з усіма розрахунками і це мене дуже порадувало. Це мій перший бізнес і я намагаюся зробити усе задля того, щоб мій бізнес був вдалим та успішним.

Image result for витратиДіаграма з електронними таблицями  є невідємною частиною нашого міні-бізнесу. Таблиця Excel 2016 допомогла мені подолати труднощі з певними витратами. Мої затрати є великими, проте я сподіваюся зробити усе можливе для подальшого розвитку інтернет-бібліотеки, якка для мене є хорошим початком для заробітку грошей.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Карта знань і рейтингова схема для бізнес-ідей

ТЕМА 8

Тема 11